Äntligen kom det ner lite regn..

.. här nere i Afghanistan har vi inte fått regn sen midsommar. Utan att överdriva var det en befrielse när det under eftermiddagen började dofta frisk luft när jag gick utomhus. Något senare kom de första stänken och innan solen gick ner hade det kommit en riktig skur. Det luktade som när man är på utlandssemester och är påväg ut från hotellet och känner dofte från poolen. En regnånga som är semesterstämplad.
Men med regnet kom oxå kylan och såfort solen gick ner vart glappet mellan dag och kväll för mycket gradmässigt för mig och jag kan erkänna att just nu är det för kallt för mig för att inte gå i extratröja. Visst jag är frysig, men nu är det inte min grej längre ute..
Nu ska det ses på film med Goligocken! A night at the Roxbury bjuds det på..
Minnesboksdelen jag jobbat på börjar närmas sig klart. I morgon är det inlämning. Lika spännande som när man skrev prov i skolan ungefär. Fast "betyget" på denna får jag inte se förens tidigast om ett halvår. Lång nervositet..
 
Kram till alla söndagsångestbeklädda människor!
//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0