"Bränt barn skyr elden"

Dom är på ingång, dom nya små tomtenissarna. Just i detta nu, i ett plan nära oss.. Skön känsla!
 
BB fyller i dag stolta 40. Har tydligen någon punglängdsfunktion som jag inte lagt ner allt för mycket hjärta i diskutionen runt. Men S och BB tar upp det dagligen, så nått jävulskap är det allt.. såklart!
Grattis till dig! Fast jag inte hänger dig i armarna är din närvaro en av mina största tryggheter här nere..
 
Igår var dagen då jag bara ville dra täcket över huvudet och det är inte alls konstigt om ingen förstod mig. Känner mig otroligt fånig som tar såhär hårt på nått som inte har med mig att göra. Alla kan inte anpassa sina liv efter mig.. Det skulle vara rätt coolt dock, men långt ifrån hållbart.
Så förstod ni inte, släpp det. Kanske tar upp det när det skär igen. Kanske inte. Det här är mitt, bara mitt, problem som jag har med mig själv. Jag måste lösa det! Och det ska jag såklart.. bara jag kommer på hur. Att magkänslan fortfarande skär är en påminnelse om att något måste göras och en dag bryr jag mig inte längre.. lovar!
En dag är jag som du, okrossbar! möjligen naggad i kanterna
 
Cykellyset funkade inte på morgonen så jag ska bli cykelmekaniker under dagen. Nytt "områdeskort" ska hämtas ut och det ska skrivas lite på överlämningen. Jag ska äta mig en god frukost om någon timme och jag ska göra mitt bästa för att få dagen att gå. Fort, smärtfritt och enkelt..
 
Dagens outfit:
Bege skor, kammobege byxor, bege tshirt och kamobege skjorta. Håret har en tofs från Ica, uttöjningen från konsert och örhängena är från Guldstaden i Köping.
Hahaha, var bra tvungen. Läser fel sorts bloggar tror jag.. tihi!
 
Knäppbrörschan hämtade tattueringsgrunden hos Mu igår. DET mina damer och herrar är en underbar känsla. Snart ska det fixas. Och Mu ska få följa, så får vi se om hon kan få sin ifyld någon dag framöver, som hon så gärna vill! Lilla glada Mu..
 
I morgon är planen morgonpromenad. Och resten av tiden framöver med. Det ska bli skönt att röra lite på sig. Och att snart få lämna över.. det är en god känsla! På söndag är jag fri. Så fri man kan bli när man är instängd här nere ;) Promenader, rörelse, hjälpande hand och få sola lite när man vill. Kan bli bra!
 
Kramar om er! //Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0