det är tråkigt

Endel saker får mig att skratta så jag tror jag ska kissa på mig.
1. Folk som ljuger så genomskinligt och oplanerat att det bara är pinsamt
2. Människor som tror att allt kretsar runt denne (eller ska jag använda hen? ALDRIG!!!)
3. När någon provoserar.. (helt osynligt, eller?)
4. När någon inte vill se sitt eget bästa!!!
 
Det är vuxna människor det här handlar om. Jag vet inte vart jag ska stå längre..
Jag vet inte om det är mest sorgligt eller om jag bara givit upp nästan allt hopp på människan. Vi lever inte i en by på 100personer och har närmsta by 100mil bort och saknar bil. Det finns nya spännande människor överallt om man bara vill se alla! Vi pratar med varandra och sanningen kommer fram, om man vill höra den. Är man 2 så är det ett samspel som gäller. Blir en utan åsikt så vaknar denne en dag upp och inser missen. Då blir det jobbigt, för alla! För alla har drömmar, mer eller mindre tydliga. Alla behöver ha en åsikt och säga den med. Och att provosera, det hör till ungdomen. 5 års trots, tonårstrots. Sen är det "hej då" på det.. *klick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0