du avgör vad du tycker

Så var det en ny dag i sandfärgade kläder och det blir nästan tokigare och tokigare här nere. Det är trevligt med de nya glada aniskterna som sprydlar av energi och nyfikenhet. Det är spännande med de sura medarbetarna som irriterar sig på varandra men bara kokar i ytan, väldigt få utbrott faktiskt. Det gör det nästan ännu mer skrattretande, hela det här med att vi är en grupp. Tur att dom andra tar över med ett sånt leende som dom ser ut att kunna bra! Humor och bus, fast alla är av det äldre slaget så ser dom inte ut att vara äckelinbitna bitterförrådare. Dom här är bra!
 
Mu åker utomlands i morgon, med sin syster om jag fattat det hela rätt. BRA DÄR! Tycker jag hon förtjänat tusen gånger om.. Och jag ser hennes väska, fullsmockad med massa skit och minst 40 plagg hon aldrig kommer använda under resan. Hon är en moder, hon funkar som så många andra på den punkten. (Tihi)
 
Så lyckoönskar jag det vackra paret såklart!
(fast hon får gärna behålla den mannen, för han var inte min smak ens med persilja på)
 
 
Sen så kommer ju den här, som är underbart bedårande. Tråkigt att den gjordes så tätt inpå, men vill man vara först så får man skynda. För först måste man ju vara med det roliga, eller?! Nja.. jag vet inte. Det är en söt grej, men jag anser det är lite att spotta på det roliga... tyvärr..
Men om vi ska vara så så betalar väl skattebetalarna både för Melodifestivalen och Bröllopet så, go fore it!!
 
 
 
 
Så den här då..
http://www.dn.se/nyheter/sverige/gift-i-soldaternas-utlandsuniformer
Ja, kacklet har hållit på ett tag inom det här. Men om det vi har i våra kläder är så farligt så borde vi väl för i h*lvete inte bära dem!!!!!! Eller? Satans j*vla idioter. Vi borde inte få packa upp nya kartonger med kläderna på jobbet och om vatten nuddar våra kläder så får vi giftet på oss ännu mer och dör antagligen. Och "giftet" dunstar och hamnar då i luften som stiger och hamnar i regnet och kan skada vem som helst. (Paniiiiiik) 
Så frågan är: Vad ska jag göra med den sista tiden i mitt liv, för det lär ta slut snart om jag burit detta "gift" i 7 månader som dödar saker hemma och antagligen här med.. mig?
 
Det är en spännande framtid. Jag ska hem och överleva psykolog och en ölrunda med folket härifrån. Jag ska få skåda och medverka i min för årets första julmarknade som om det fortsätter såhär innehåller snö. Det ska bli en utbildning på tapetsering i min lägenhet mellan min mor och mig som jag stolt skulle kunna skriva på meritlistan framöver. Jag ska spela min första kanotpoloturnering sen i somras och 2 veckor efter det till danmark för ännu en turnering. Jag ska tattuera mig, klippa mig och därefter på Muse. Mitt i det där ska det tränas och så kanske jag ska dö av alla gifter från mina kläder. Jag ska dessutom få opereras då jag har så mycket sand i lungorna att jag inte kan sluta hosta och nysa. Plus att jag behöver prata med någon tiden jag har kvar att leva då folket här nere har förstört mitt liv yttligare... och då menar jag dom som bor i detta land, dom andra har bara givit mig själv insikten i att jag vill döda ibland. Inget allvarligare än så..
Lever jag till sommaren har jag planer på att skåda ett storslaget bröllop, live eller på tv har jag inte bestämt än, och även kanske skaffa mig en till kompis (utöver hamstern som jag hoppas jag ger mig själv i julklapp)
 
Jag vet inte vad ni tror men jag vet att detta kommer bli en spännande framtid..
 
Kärlek//Elinen
 
 

Kommentarer
Postat av: 8:an ;)

...varför blir man "aldrig" frisk...kan man undra... :P

Svar: Ja.. varför?! Kan det vara omgivninge månne? ;)
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-31 @ 12:50:54
Postat av: Again

Att det kan...

Svar: Eller har vi inte blivit tillräckligt acklimatiserade än?! Hahahaah! ;)
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-31 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0