Efter regn kommer alltid solsken

Min stora lillebror kom in på"jobb-utbildnings-grejen" på Volvo. Hur underbart är inte det?! Jag vart jätte jätte jätte glad. Sen sa han att han hade fått reda på det i MÅNDAGS. inte lika glad.... Men sen jätte glad och jätte glad och ännumera jätte glad igen. Så kul för honom. Han förtjänar det verkligen..
Grattis älskade bror!!
 
 
Nu ska jag gå och ringa lilla lillebror och sen ska jag lyssna på musik och läsa i hängmattan som hänger i en norgbur. Det är en bra plats och där kan jag nog sova ett tag tills planet kommer inatt..
I morgon ska det inventeras.. inte så bra kombo när vi inte kommer i säng förens runt 1 tidigast inatt. Inte mitt problem, egentligen, kanske. Men det ska bli trevligt...
 
Ute regnar det lite smått.. det är skönt :)
 
Godnatt på er//Elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0