en sån dag idag med..

Försöker suga åt mig av allt det roliga jag hör och ser. Alla glada och alla jag kommer sakna. Men det känns oxå så fel för endel är så sura, andra har bara givit upp och andra är schizofrena.. Kanske som det alltid vart! Men det är nu det räninger sig på mer.. plus att jag ska bo  ihop med en av dessa "opositiva" i mer än 2 veckor från och med i morgon. F*****ck! Inte mera själv någonsin på denna mission alltså. Förutom på toa, då är det ju faktiskt en 1cm skiva in till nästa bås.
Aja, jag ger upp. Detta gör mig inte gladare.
MEN, nått som gjorde mig gladare var att Mu och Snabbfot kom ihåg min namsdag igår! hihi.. vart faktiskt jätte glad nu på morgonen av det.
Fick en låt av T, som såklart inte laddar upp tillräckligt fort men som med gjorde mig glad. Och ja.. det är en ny dag. 19 dagar till hemma har jag fått höra 2 gånger nu på morgonen. Antar det är rätt då!
 
Nu mer jobb, ska sätta i musik i öronen och rocka loss. Ingen annan verkar ju bry sig om någon annan, om jag inte får turen att jobba med Golligocken, då kan det bli kul. Eller S/BB.. dom funkar kanon dom med. Men dom är bättre på att vara bra än jag så jag sinkar.. Hur som, dom är bra!
 
Torsdag idag, det är lön och jag blir tillfälligt ganska rik :D
 
Kramar om//Elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0