en tisdag kan ju vara tråkig och långtråkig och tråkig och.. och alldeles.. och alldeles.. tråkig

"..It takes your breathe, cause it leaves a scar
But those untouched never got never got very far
It's raging it's hate
And I sit through it fade
And that's the truth about love
The truth about love.. "
 
I natt runt 2tiden var jag Lara Croft personen igen som sköt gubbarna som stövlade runt i tältet och höll mig vaken när dom var fulla och skulle sova. Åter igen tur att jag att det är otroligt uppskattat och smart att jag inte bär skjutvapen dagligen. Satan vad illa det skulle kunna gå när jag blir arg i sömnen och stövlar ut..
Aja, det är alltså bra att vi håller mig på låg nivå!
 
Kollat klart för en liten liten stund då jag hittat spännande uppfödare. Fick mig några tankeställare och körde så slut på Snabbfot så att det inte vart någon blogg från henne igår. Det var ju inte önskvärt! Men tack för allt, hitintills! Det är en djungel av djur jag givit mig in i. Det är inte djur som djur där inte. Men jag är rädd att jag kommer få tumma nå grymt på vad jag vill ha. Och blir fallet så får jag nog hoppa det hela endå, En stund.. ;) Måste iväg på utställning är slutsattsen. STOR utställning där man kan glutta. Det tråkiga där är ju att där finns ju bara standarden. Är det det man ska ha? (snabbfot?) Jag är ju inte som alla andra och ni tar ju hand om mig endå.. så.. jag vet inte om normen måste följas? Klur.. funderingar.. och kärleksfulla suckningar..
Först ska jag bli klar i min kojja. Sen ska jag köpa mig en julklapp till mig själv (en liten älskad boll, men säg det inte till mig. Okej?) och efter det kan jag konsentrera mig på framtiden och pröva mig runt! Härligt..
 
Så drog det över på tapeter och inredning igen. Jag älskart. Dom har jobbat på i min lägenhet min underbara familj. Saknar mina trygga väggar och färglukten. Allt ljus som tränger in i lägenheten och grönskan i fönstrena. Japp, jag trivs på sätt och vis redan väldigt bra. Hoppas det fortsätter så. Bestämt tapet. Bestämt färg. Bestämt väv. Kastat ut garderoben. Funderar på luckor. Designer... Spännande. Jag med en pensel och färg. Det blir så BRA!! iallafall j*vligt kul!
 
Nej, ger mig! Kolla runt mer nu :)
Kramar om//Elinen

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Hehe. Nej så är det inte, att man ska ha "gräddan av moset" som utgångspunkt. Men man kan glutta och kanske hitta en som "owao...den modellen gilla jag" och så kan man spåna vidare... Och så kan man ju kanske få träffa och klappa nån live liksom. Nu är ju oftast de som är på stora tillställningar såååå tränade (för den miljön) så ibland ger det ju inte riktigt det riktiga intrycket rasen kanske har...
Mkt att tänka på JA!Men du e bra på å klura och bråttom har du inte. Världens hundar tar inte slut i år! :P
HAHA. Bristen på bloggandet berodde inte på slutkörning a la Elin utan på sjukdom i familjen ;) hihi...
sköt om dig Lara! Don´t shoot to much :P
Kraaaaaaaaaam

Svar: Tack snabbaste snabbfot! Inte..?! Är du säker? ;) Krya på i familjen nu gumman!! Kraaamisar
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-16 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0