fide, sed cui, vide

Jag är trött på alla bajsmackor som kastas just nu. Det är inte "jippi, 2 veckor kvar. Kom igen, nu gör vi det bästa av det här!" Utan alla har givit upp, står tydligt och säger det och kastar skit högt och lågt på varandra. Vad är det här????? Jag såg fram emot sista veckorna, den tiden då vi skulle ha sådär kul som våra företrädare hade när vi kom ner. Hade filmkvällar, hitta på roligthter, satt ihop i matsalen jätte länge och pratade med varandra. Det mina damer och herrar, är inte min missions förrådsfolk.
Och jag mitt blödiga as skulle kunna sätta mig ner på en stol och bryta ihop av det. Men jag kan inte påvärka någonting här nere. För jag är bara den "lilla dottern" utan talan och erfarenhet. Jag bara fyller upp en plats och just nu är flera i gruppen bara trötta på att jag är här..
 
Önskar det här var slut redan.. många kommer man aldrig mer att behöva tänka på eller sakna om 2 veckor. Andra får man drass med...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0