filosoferar

Sitter och surfar runt på Lush hemsida. Finns mycket som låter bra men ska nog ta mig till en affär om jag ska handla iallafall. Eller handla hemifrån sen när det är klarare hemma. För även om allt låter smarrigt och bra är det nog viktigt att ta, peta och lukta först. Iallafall på såhär dyra och roliga prylar.
 
Idag får jag lön igen. Jag med många andra. Detta är den första lönen som jag får behålla en större summa av och det betyder att lägenheten är helt och hållet skuldfri. Det känns toppen! Fast inte skuldfri än, ska se tilla tt revisorn betalar idag så jag blir det. Så himla skönt att vara helt oberoende och få riva alla väggar om det skulle vara så. Eh, inte riktigt så, men ni förstår poängen.
Det har enligt mina föräldrar inte hänt nått i lägenheten sen jag åkte. Möjligen nått penseldrag från stora lillebror, annars bara vattnade blommor. Kunde nästan ana att det skulle bli så. Vart skulle dom få tid? Vad tror dom att dom är? Dygnare? Nej precis... Ställt in en dörr till mig inne i hallen har dom iallafall. Dörren hade vart förstor för mammas bil så hon hade ringt pappa som jobbade och så fick dom skynda upp med den, sällde in den och sen iväg. Den ena tillbaka till jobbet och den andra till vattengympa. Goa godingar så :*
 
Så kommer Iron man 3. Hur underbart blir inte det då?? Och Bilbo i vinter. Bio kommer stå med som en punkt på min "att lägga pengar på"-lista..
 
Nej nu ska det solas lite. Efter nattens regn och målnigheter är det rätt skönt ute idag. Målnen behöll värmen, så det var 20 grader igårkväll trotts att solen var nere. Mys..
 
Skickar krya på dig till Mu som är sjuk idag och en go glá kram till er andra!!
//Elinen
 
 

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Första snön kom idag Ejlert...=(
Miss you!!!

Svar: Men å så mysigt (förskräckligt i dina ögon, ok?! ;) ) Den stannar nog inte så länge, vi bor ju i mellansverige.. Den är välkommen veckan inna jul så ungarna får snö på jullovet!
Saknar dig med <3
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-25 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0