Höstsolen värmer

Sitter i Björns soffa. Hon sköljer upp disken. Har ätit potatisgratäng med köttfärs i al'a Björn nyss.
Dagen började med onödigt många snooz på väckarklockan innan jag hade samlat kraft för att lämna sängen. Gick till lägenheten, kollade runt, kände av, tittade tapeter. Sen iväg till jobbet för att plocka upp Mu och sen vidare till M för en gemensam Subb-lunch. Kackel och kackel i solen som tittade fram mer och mer. Sen lämna M tillbaka till sitt jobb. Jag följde med Mu in på jobbet och träffade min träningskamrat K. Goa han kacklade på som satan och "tog hand om mig" i säkert 2 timmar. Kul var det. Kramade på morsan med ochfick några kloka ord med mig på resan. Men att träffa K för första gången på så länge var en riktig energibomb. Tack!!
Sen fixade jag lite önskemål från Affe på systemet. Sen hem till Björn och vänta på henne, handla och sen en go höstpromenad i solen. Friskt och soligt. Prat och mer prat. Skönt att prata som förr <3 Tog några kort efter vattendragen. Arboga är vackert ibland, på sina ställen, utan överdrift. Sen hem och laga mat.
Just nu händer det nått i köket igen. Snart får jag se vad..
Hoppas ni har en bra fredagskväll!! (det har jag..)
Kramar om//Elinen

Ps: denna kanske? Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0