Jag har bestämt mig!

..ingenting är rättvist!
hur jag än vrider på det här ser jag inget ljus. Antagligen inget konstigt. Jag hoppades verkligen på det här. Att det för en gångs skull skulle kunna få sluta lyckligt. Men varför skulle det få göra det..? Dumma dumma mig åter igen.. Hoppas på slumpen och turen.
Istället slutar det i mörker och tårar och jag är inte ens hemma och kan trösta..
 
Hoppas du kan flyga fritt nu och att alla smärtor är borta..
 
Igår flyttade jag in i containern. Frånett eget litet utrymme med ljud och ensamhet men endå närhet och värme på andra sidan tältduken, till ett stelt rum med någon som "så gärna ville bo ihop" men endå gör som en egen liten koja utan insyn. Märkligt. Men endå rätt skönt..
Låg och såg på film. Vägen till Eldorado bjöds det på i Epoden. Det och ett par rader choklad, tills snorigheten trängde sig på och tryckande huvudvärk lades till. Tror jag var frisk i 1 dag iallafall innan det togs ifrån mig.. Borstade tänderna och bestämde mig för att ligga i sängen och vänta på sömnen. Men inte kunde jag somna. Svättades, frös, tryckande i huvudet, smärtor i höfterna och omöjligt att somna. Somnade visst tillslut iallafall. Säkert av utmattning. Vaknade runt 3 och där i telefonen var ett inte allt för muntert meddelande. Utan ett meddelande som gjorde att jag önskade att jag inte hade åkt hit och var kvar här nere just precis nu..
Jag låg och grubblade, nös och funderade.. tills jag efter nån timme somnade igen. Vaknade upp och såg förskräcklig ut. Mörk under ögonen och röd i dem. Ett leende och en dusch hjälpte lite..
Men jag vill hem nu. Inte om 3 veckor. NU! Stackars min T <3
 
//Elinen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0