Jag och min..

.. eltandborste!
Japp, jag älskar den verkligen. Behöver inte koppla på skallen medan den gör jobbet. Nej.. kan klura på annat och det blir fin fint rent i truten. Nöjd över mitt köp för mer än 1år sen. Inte förens här nere som jag verligen börja uppskatta den. Använda den med kanske.. jag minns inte. Men det är en bra kompis!!
 
.. kamera!
Här nere är min kamera-kompis en liten laser-blå Canon. Den tar fokus på saker jag inte vill att den fokuserar på och vi är lite osams på de damkorn om så gärna boar in sig på linsen. Men i det stora är det antagligen jag som är en mindre bra användare av denna lilla skönhet. För korten blir bättre och bättre (fast det är lite svårt att erkänna)
 
.. hemlängtan!
Tyckte inte det var så jobbigt att åka ner igen. Inte första gången heller så överdrivet. Men nu.. ja, det är svårt att inte ringa sönder mina föräldrars telefon för att höra deras röster så att jag kan bara lee och lyssna på deras vardag. Antagligen gör snuvan mig trött och extra "mammig". Nu när det ska vara sluttappen med energi och så ska man lämna de sista minnena av sig själv till sina vänner. Det är denna Elin som kommer minnas: En trött som sover såfort hon får. Glad men med massa hemlängtan. Det är ju inte en jätte kul typ..
 
.. självbehärskning!
Jag har ingen! Inte när det står uppradat allt som inte ska ätas och jag är hungrig och har brottom. Äter för fort och då spelar det ingen roll om det är nyttigt, det hinner inte mätta. försten till efterrättsbordet! Och sen matkoma delux. Om och om och om igen..
 
Allt för nu!
Ska ta mig en tupplur tror jag. Vill nog sola egentligen. Men börjar med den pucken nästa vecka!
Kramar om massor//Elinen
 

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Vi är alla här om den pyttelilla stunden som är kvar av tiden som nu går. Imponerande svenskaskrift...men du förstår nog <3
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Svar: <3
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-12 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0