Le på

Jag som trodde det var en fis i rymden kvar av minnesbokjobbet. Och så ska det såklart krongla. Datorn säger att det inte finns minne så den kan flytta bilderna mellan mapparna. Hur går sånt till egentligen?
Jag kan oxå berätta att jag gav upp där och då! Stängde ner programen och gick därifrån. Så får fortsätta efter lunch. Blä!
Nu kolla vidare på lite framtidsplaner..mycket roligare :)
Kramar om//Elinen
 
Ps: fortfarande skit irriterad över att jag inte kan lägga in bilder här nerifrån.. Varför kanske ni undrar? Jo, för vi kan inte installera program på datorn och uppladdningen behöver ett program sen dom gjorde om här på blogg.se. Inte kul ens lite. Desto mer man vill dela med av sig hemma sen. Kanske med kan vara kul.. men endå.. ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0