like you like it..

Denna morgon sitter jag och drömmer mig bort på Svenska kennelklubbens hemsida. Jag säger inget så har jag inget sagt men "ingenting är omöjligt" kanske passar in.. och drömma är aldrig förbjudet! Snabbfot.. detta var ju skit kul ;)
 
Den friska (och kalla) regnluften har inte lämnat oss än och morgonen var andningsbar. Spännande dag igår som började med sandstorm och slutade med skur och frisk luft.
Personligen är AC förkylningen kvar såklart. Mamma skojade om att det nog är kvar 4 veckor till. Säääääkert! Men jag vill inte tänka så.. ok?! Idag har vi planerat en till runta, jag och BB. Får se om S hakar på!
 
Måndag idag! Inte fy skam det inte..
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0