När tid stal från oss

Vill alltid att allt ska vara möjligt, att det aldrig ska vara försent och att allt alltid kan bli bättre.
Vilja,,,
 
Jag har ett bra liv, en bra familj, underbara vänner och jag har turen att vara frisk peppar peppar ta i trä
Det finns många som saknar delar av det jag har. Ett jobb! Människor så står ut med mina kramar. En kropp som låter mig göra de sakerna jag vill om dagarna.
Jag har numera en lägenhet som jag äger vilket ger ekonomisk trygghet på sätt och vis. Jag äger allt jag egentligen behöver i boendeväg och jag har råd att ha mat på bordet. Jag har möjligheter att träna med det jag vill och jag kan, bara jag vill, träna upp den här klumpen med hull till nått som jag tivs med..
Jag skulle grovt sagt inte behöva handla kläder på säkert ett år, om jag bara tappar 10kg så jag kan använda allt (nästan) Det jag går bakåt på är min tro på människan, min helkassa egenkontroll och saknaden av jävlaranamma..
 
17dagar kvar tills jag far till sverige igen. 19 dagar till semester. Och vilken semester den <3
Satt idag och såg på lister som man lätt och smidigt pimpar sina köksluckor med. Väldigt snyggt. Dock svårt att ångra sig med spikhål och lim högt och lågt... Låter den vara en tanke i omlopp bara. Räcker så för stunden.
Räknat ut vad säng kostar komplett med ram och madrasser och allt där till. Och småkikat på diskmaskin, för har jag en glugg för en så är det garanterat ett inköp som måste ske.. Och tydligen får jag mycket disk då Mu´s lilla troll Y skulle gå över med deras disk till mig så jag kunde diska den åt dom. Haha, underbar!!
Eller förresten.. Var det igår jag gjorde allt det där? panik F*n vad läskigt.. eller.. jo.. hmm
 
God natt med er alla! Ingen ide att skriva något mer när man inte ens har koll på vad det är för dag riktigt eller vad man gjort..
Kramar om//Elinen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0