..A man undercover but you tore me apart..

Var det bara för att jag började tänka på julmusik och skrev om det i förra inlägget som dom spelade en jullåt på norska Pxet när vi var in där? Jag undrar jag.. Mysigt var det iallafall och jag vart jätte glad! Men nog tycker även jag att det är aningens tidigt med julmusik i oktober. Faktiskt! Och när till och med jag tycker det är tidigt, då är det faktiskt liiite för tidigt, på riktigt! Hahah
 
BB fick med mig ut på en intervallare idag. Jag satt och tokade med minnesboken, lite slutspurtsvarning kan man säga! Men kan kikade in genom dörren till kontoret som ett tyst läskigt skräckfilmsbarn och jag fick ett ryck och började skratta (hur nu det gick till när jag tänkte på en skräckfilm) och jag hakade såklart på. Trotts pressen! Fick med oss S på intervallandet oxå vilket var extra kul. Blir glad av att titta på de två kompisarna. Som B1 och B2 ungefär. Inte interligentsmässigt, där slår dom de 2 barnprogramsfigurerna med hästlängder, men med ihophängandet. Ser lite framför mig hur dom kommer i brädd, stannar upp och gungar lite i takt medans dom tittar på varnadra väckelvis när dom talar med varandra. Aja, ni förstår, dom gör mig glad!
Fick mig någon form av sträckning i låret efter bara några hundra meter. Det ger sig inte och gör bara ont när jag tar stora steg. Fick myrstega i 120 för att kunna springa. Måste sätt extra kul ut!
Runt kom vi och nöjd blev jag! Nyduschad och i myskläder sitter jag och småsyndar. Helt funkis i dag.
 
Å, dagens Aha var när jag skulle ta en bit mintchoklad som jag hade snott med mig från mammas mörkchokladgömma i hörnskåpet i köket. Hon hade 3 stycken och jag hade glömt köpa med mig så jag typ "lånade" en av dem. På obestämd tid såklart.. Tar mig en bit av den såklart och tänker hm.. såhär smkar det väl inte alltid?!.. eller? Konstaterade att det var ett annat märke än jag brukar köpa för att sedan titta på bäst före datumet. Jag säger bara min mamma i ett nötskal, för på chokladen stod det bäst före: 2011-09-10 hahaha! Den är alltså över ett år gammal! Jag vet någonsans jag ska julstäda i år iallafall (mammas kök)
Tror bara hon blir glad å andra sidan så det kan vara ett bra löfte innan jul!
 
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0