Så var man på plats igen då

Har sovit istort hela resan. Eller om jag har drömt mig bort i musiken. Eller om jag svimmat av smärtan i magen. Vem vet? Ner kom jag iallafall och jag yckte inte det kändes som en evighet.
Magsmärtan är konstig. Inte som ilande träningsvärk när man spänner musklerna utan snarare som att musklerna vill vara ihopskrynklade och smärtan kommer i våger fast man sitter helt still. Kallsvättas ivägor ihop med smärtan. Har nog slutat hoppas på att det är ångest i det hela. Fast är det träningsvärk så.. blä.. inte kul alls!
Box å Kick-passet var iallafall askul i söndags och jag tackar för en fin fin genomkörning av kroppen. Kommer bild på den snygga posen Mu och jag hittade under passet. Vacket värre.. :)
 
Såg åska på långt håll från planet i nattmörkret när vi landade in oss i Trab. Det var mysigt tyckte jag. Fuktigt i luften efter att det regnat nyss och varmt och gott. Hade 3 säten själv i planet så kunde ligga ner vilket gjorde att tiden gick lite fortare. Inte bekvämt, men så mycket skönare än att sitta i samma ställning hela resan. 
 
Nej, ska nog ta och sova lite på soffan en stund nu.. Är fortfarande seg från resan och ska snart plita ihop en rapport och se efter vad jag har för mtrl till missionsboken (som tydligen skulle vara klart redan på fredag..*suck)
 
Men nu har ni sett att jag lever här med!
5veckor kvar, no big deal!
Kramar om//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0