Skam den som ger sig... var det ja..

Idag var det tur att det inte är min dator jag sitter och nördar vid. I min värld kunde inte de lilla jobb jag hade kvar på minnesboken ta så lång tid som det gjorde.. det vill säga HELA DAGEN! I ärlighetens namn hade det inge gjort mig nått. Det är skönt att få sitta själv och försöka välja bra bilde och få till texten utan att ruta in sig allt för mycket. MEN, när systemet/datorn/försvarsmakten på-nått-j*vla-vänster skulle få det att krongla genom att texter sparades över varandra, bilder försvann och massa annat intressant så vart det snarare huvudvärk och ångest än en skön stund med kul jobb..
 
Och "argare kan ingen vara.." (sjung den med melodin ur "tryggare kan ingen vara") ÄN ELIN som lämnat hälften av alla tagna kort hemma på sista leaven för hon fick för sig att det var säkrast att ta hem fulla minneskort så hon viste vart dom var. Hur smart var inte det då? Särskilt mitt i halvflyttande och boende på 4 olika ställen. Säkert att jag har mer koll på dem hemma? Skulle inte tro det! Plus att många bra kort går till spillo.. dock har jag en plan. Men det tröstar inte för stunden.. inte den heller!
 
Så. Nu så. På minuten klar och lämnat stickan! Nu finns det ingen återvändo.. Fattas ju bara att man skrivit fel typ på mejladressen eller nått. Hahaha! Ja jaaaaaa..
 
Nu nörda lite på nätet och sen ska det bli skönt att koppla bort huvudet. Ikväll blir det ljudbok, för snart har ögonen givit upp totalt.
 
Kram på er alla måndagsdriggare! //Elinen
(och ni andra med, såklart!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0