skyltar med att jag är avis

Å, Lola har färgat håret RÖTT. Hur avis blev inte jag nu då? *suck*
I somras bestämde jag att jag inte skulle färga det rött för Mu påminde mig om hur förbannad jag var på att behöva färga om och om och om och OM igen när det växer ut och när färgen sakta men säkert går ur hela tiden.. Men å, nu vart det suget som satan igen. Som jag skrev till henne: ..är nog alltid sugen.. Och så är det nog. Men drömmer vidare om det där får jag nog göra. Blir säkerligen inget endå. För jag VÅGAR inte! ;) till skillnad från vissa andra..
 
Jaha, ny jobbdag framför mig. Redan irriterad över att det är helg i morgon redan och det bara är jobb jobb jobb som gäller. Jag vill ha HELG. Riktigt helg! *gruff* Försöker tänka att jag snart är välförtjänt långledig. Men det hjälper inte riktigt för stunden.. av någon anledning..
 
Aja, jobba var det. Inte taggad! Ynklig värld det här just nu.. och jag tappar ork!
förkylningshelvete...
 
Hoppas ni får en underbar fredag!
För om bara några timmar har ni faktiskt helg :D
 
Kramar om//Elinen
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag påminner också om att färgen går ur för snabbt och håret växer ut och att man ständigt vill lägga i ny färg för att de ska se nytt och fräscht ut!! :) du är fin som du är Kerstin <3

2012-10-12 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0