*snor och snyt*

Det är irriterande när min energi går till att snörvla och vara förkyld mindre än 24 timmar efter att jag landat här nere igen. Hoppades det var en flyg-förkylning som kan vara en dag för att man är trött och att ACn vart hård mot kroppen. Men icke, jag är fökyld. Igen. Och fortfarande. Det är inte kul alls! Nästan glömt hur det vara att slippa snora fast jag hade nästan 2 "friska" veckor hemma.
Varför kan jag inte få vara frisk? Varför ska något här nere göra mig såhär orkeslös när det är dom sista 5 veckorna som ska vara roliga kvar?! Eller kanske inte här på förrådet, inte i det stora. Men i våra egna individer så är det endå en fin stämning. Endel är helt enkelt inte med på den tonen utan ska ha någon forma av grupp-kärlek på hög nivå. Hur F*n nu det ska dyka upp efter 10 månader? Kanske skulle bildats en grupp redan i Kungsängen om det nu ska vara så viktigt?! Tänkt på det? *suck*
Men det är klart vi ska älska varandra. Jag menar jag tror ju iallafall att bara 1 här är så blind så han skulle kunna skjuta mig i ryggen "av misstag". 2 skulle aldrig lyssna på gruppbeslut i strid utan köra sina egna race. Det finns ingen grupp. Det var ingen som satsade på att ta befäl och göra oss till grupp. Det kanske skulle komma på köpet? Jag försökte och jag berättade högt och tydligt vad jag sökte. Men icke. Jag är bara 25 år.. kan man aldrig glöma. Då kan jag ju tro att jag är nått!
Eh, skit samma. Jag har det bra med dom som faktiskt gjort avtryck i mitt liv här nere. Det mår jag okej av och det är det jag ska leva på mina sista 5veckor. Så är det!
 
Hoppas ni har en fin höst där hemma och att solen fortsätter lysa på er!
Och så hoppas jag såklart att de flesta älgarna håller sig undan jägaren..
Kramar om//Elinen

Kommentarer
Postat av: Björn

Vad träligt att du åkte på de igen :/ ja har en infektion som bråkar med min kropp, den vill varken bryta ut eller försvinna :/ jag är trött och fryser men de blir ingen feber.. Testar en tränigsfri vecka och massage imorn för att se om de kan vara spänningar i kroppen som måste bort!! *hoppas hoppas*

Svar: Hoppas jag med! Annars får du ta dig till herr doktor tycker jag. (om jag har en talan i detta) ;) Kram på dig Björn <3
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-11 @ 15:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0