sometimes I think it would hurt less if you cared

Jaha men jippi! grattis eller nått Det är inget nytt, men det GÖR ont!
Ibland önskar jag att jag bara inte brydde mig. Men det gör jag och det vet du..
Det här kommer gå på arslet så det bara smäller om det och vi vet om det, både du och jag!
F*ck!!!
Aja, inget jag någonsin kommer kunna göra nått åt, gjort är gjort hur som helst. Så det är bara att åka hem till mysiga höst-vinter sverige och jobba upp ett "skiter väl jag i". Hur nu det ska gå till?! Vart jag nu ska få det ifrån?!
 
Men vet ni, jag får skylla mig själv och det hade skitit sig tills nu endå, så hur som är allt omöjligt. Det är inte meningen med vissa saker. Andra "saker" vill man skjuta.. Nu är jag där igen, där de är bra att inte bära pistol. Och denna gång på hemmaplan. Tur! Jag skulle kunna göra mig olycklig för mindre..
På minuten gräver sig hatet in i min kropp. Det kallas självhat och jag vet exakt vart det sitter. Precis i mitten neranför revbenen.. För jag passar inte in i det där, därför vart det som det vart och det är såna här tankar som framkallar det där hatet igen. Hatet över att jag inte är perfekt..
 
Sjukt hur fort det kan gå från okej till -"VEM KAN SKJUTA MIG!!!!?" Jag har som jag skrev igår så mycket. Men vad behöver jag för att kunna älska mig själv? Det är frågan.. den viktiga och väldigt avgörande frågan för mig. För många med mig..
 
Hoppas ni har det bra där hemma. Snart kommer jag hem och då behöver jag en kram.
En.. kanske två, från dom som faktiskt FÖRSTÅR och bryr sig
(inte tar mitt snurriga liv som egenkritik eller nått annat SKIT..)
 
 

Kommentarer
Postat av: Björn

Vad är det du skriver om min kära Kerstin? Jag hänger inte med men skulle mer än göra försöka förstå!! <3

Svar:
elinvonfisen.blogg.se

2012-10-29 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0