Ta tag i ditt liv, för ingen gör det åt dig

 

Idag har jag tänkt mycket.. och kommit fram till att jag aldrig aldrig kommer styra en människa. Rätta, rikta in lite bättre eller lägga mig i när jag får frågan, självklart! Men att bestämma över någons liv, det är inte jag. Jag har vart en människa som följer den älskade vinden dit den tar mig och njutit av det. Men en dag vaknar man, tro mig. Och jag tänker ALDRIG göra så mot någon...
 
Mina drömmar och mål är mina. Har du inga egna, skaffa dig. För ingen annan kommer göra det åt dig..
 
Livet är för kort för att inte göra det man vill..
 
en ny dag är i morgon och tiden bara går
ta ett steg frammåt eller bli stående där du står
ingen tar stegen på livets stig åt mig
ta din väg och se vem som hittar dig
eller se dig omkring och skit i allt
tårarna på min kind stelnar till salt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0