tiden räcker inte till

Det finns så mycket jag vill skriva men absolut ingen tid alls till det..
Idag så är det äventyr på schemat. Sista någonsin står det i min kalender. Jag hoppas det är så med! Ska äta lassange och lax till lunch idag och den delen, och vara skyddsombud för sista gången, är det som faktiskt gör denna dag värd något. Men jag har sovit dåligt pga denna dag och den helvetes j*vla morgondagen då jag ska gå ett 24timmars "klämma på fruntimmer"-pass. JAg önskar jag kunde byta bort det, för jag hatar den kränkningen som är här iomed detta. Men ingen vill och jag vill itne vara på tvären eller synas mer än jag gör som tjej här nere. Så det får vara.. må dåligt några dagar får jag ta.. fast jag inte e vill alls!
Så sömn är på minus.. Men igår städade jag av kontoren iallafall! Det var inte det roligaste och folk kommer in och suckar som om jag inte gör nått vettigt. Skulle kunna byta om det är där skon klämmer.. Alla börjar bli så bittska och irriterade. Förstår då inte varför. Vi har 4 vckor kvar, knappt! Är det inte nu man ska börja släppa på allt, bara göra sitt jobb och försöka ha kul sista tiden med gänget. Nej just ja.. glömde. Vi är ju inte ett gäng. Vi är en hög med envisa egensinnade bittra förrådare.. Så, nu är jag på¨rätt spår!
Så nu när jag vaknat upp tillverkligheten är det dax att gå och jobba en stund innan jag drar iväg!
Ha det gott på eran mys lördag där hemma!
Ta hand om er//Elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0