you had me at hallo

Kallt! Okej med kroppsskydd, men utan: Kallt. Eller, ja, iallafall när man gasar fram i Mulen som jag gjorde nyss..
Har tagit mig en popcornmiddag nyss. Jag vet, det är stort IG på det. Men fanns ingen att äta med och jag är bara trött och osocial och orkar inte besvära någon med att dra iväg någon som redan ätit till matsalen. För dom hade säkert ringt på mig direkt då.. Så nej. Och trött som f*n. Hade sovmorgon nu på morgonen som vanligt men har sovit dåligt flera nätter nu pga detta skit jag håller på med nu. Så energin är rätt mycket på minus och ögonen går i kors. Egentligen skulle jag sova nu, men är säker på att dom komme ringa snart igen och det vore jätte jätte jobbigt att behöva vakna och åka kall mule ner och klämma igen. Nej, bättre att hålla sig vaken några timmar till. Max 3, sen sova. *hoppas jag*
 
Idag har jag stält in huvudet på hamster igen. Ni vet det där jag önskar mig i julklapp av mig själv. *hoppas igen* Inreder buren i mitt huvud och funderar på namn. Ska bli skönt att få dela min lägenhet med en liten boll igen. Saknar ljuden och bollen som sprang runt på golvet och styrde från del till del av rummet.
En bra anldening till att hålla städat och fint på golven..
 
Och min tattuering är så gott som klar i mitt huvud nu. Ska bara hitta rätt teckensnitt. Så jag kan namnet.. Sen får det vara bra med taggningar ett tag. har ni, som jag, hört de där nyligen?
*fryyyyyyyser*
Ska bara få min "brörscha" att åka och boka en tid åt mig. Han kan gott göra det lilla för mig. Så kanske han bokar en åt sig själv med. Fast.. nu har han ju tjej, och sånna är inte gratis har jag hört, så han kanske har annat att lägga pengarna på. Mohahah..
 
Usch, jag kommer bli sjuk. Fryser jätte jätte mycket just nu! Så onödigt.. Men vet inte om jag bryr mig heller. Blir jag sjuk nu då ligger jag i sängen tills det är bra. Orkar inte gå till jobbet för att det ser bra ut. Nu har jag jobbat häck av mig i dagar för att folk bara smiter. Då kan jag gott få vara sjuk. om jag nu måste bli det..
Men bäst vore om jag fick gå och sova nu så skulle allt säkert bli bra!
 
Å, Snabbfot hade lagt ut jätte jätte fina bilder på kök idag. (eller igår?) Hur som helst. mycket mysigt, i mina ögon, lantligt kök. Och där var det VITA skåplockor. Huuumft! Suck.. Ja ja, det var ju bra att se att det med var snyggt. Och enkelt med då jag redan har allt annat vitt. Och jag kan ju måla om om det inte blir bra..
Så det vart lite nya tankar där.. Kul tankar! Bra att tänka..
 
Nu sjunger en artist "You had me at hallo!". Det är tydligen från en film.. men varför kan jag inte googla fram denna artist med. Tydligen går ju hennes låt så.. Hmm..
 
 
Nej, nu blir det bara mer rörit än det redan är om jag skriver här.. Så säger god natt, fast det ännu är långt till sängen för min del.
 
Hoppas ni haft en kanonhelg där hemma trots brist på solen..
Kramar om//Elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0