...

För någon dag sen gick jag ner på rep, dom har gjort en supersexig kalender där nere som jag självklart ögonblickligen bestälde ett ex av (ja jag vet det är spännande, ni ska få se med tiden. Lovar!) Hedlund kommer från närliggande stad och jag sa lite snabbt att jag tänkt våldgästa honom torsdagen v39. Kul tyckte han och ställde alla kontrollfrågor vad gäller olika tidsuppfattningar som:
-När? -På eftermiddagen!
-Är det efter kl..? - ..2!
- Men innan kl 18? -Japp!
Ja ni vet det kan bli mycket trevliga missförstånd bara på det sättet att man ser ordet "snart" på olika sätt. Jag har haft just det problemet många gånger och då bland annat med ett ex efter att vi hade vart ihop i minst 4 år. Så det är en sak som man lär sig nya sätt att se på dagligen. Tid..
Poängen var att vi hade pratat innan om att jag skulle komma och hämta kalendern direkt hos honom då vi var hemma på ledigt samtidigt, några dagar innan. Men nu hade han glömt det. Min antydan till våldgästning uppfattades nu som att jag ville komma över och hit´t på nått, vilket jag inte kopplade alls. Så när min pollet ramlade ner hos honom så vart han Stött och jag vart SUPER GLAD! Han tyckte alltså det var helt okej att jag ville komma över och umgås med honom. *lycka* Nu har jag ett ställe jag måste smita till under ledigheten och fördriva tid. Lära känna Ikea staden lite mer (hihi) Och träffa hans diamant oxå, såklart! Kul ska det bli :)
Och glad kommer jag vara läääänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0