Det är ju synd på sätt och vis..

..att jag köpte lägenheten. Jag menar hur mycket småskit finns det inte som vore fint att äga!? Fast vart skulle jag ställt skiten? Och vilken fast punkt skulle jag då haft som var min? Ne.. det går då rakt inte det heller. Så på sätt och vis är det ju synd att jag inte har ett mer välbetalat jobb, så jag kunde unna mig dagarna i ett. Fast då hade det ju vart skittråkigt att önska sig saker, när man har allt. Och vad är egentlgen nödvändigt i mitt liv? Inte är det en longeboard som jag just nu sitter och spanar på iallafall. Snarare ett pressentkort på ikea eller måleribolaget.urkar
Idag har vi fått fasta gymtider och mattider och volleybolltider hos norskarna. Dom ska bli fler och vill ha koll på oss. Där blir det inte många måltider framöver ska jag bara säga. När dom ger oss mattider på tider då vi inte ens är klara för dagen. Hur välkommen känner man sig då? Inte speciellt ska jag väl berätta..
Internetet och all kommunikation har legat nere hela förmiddagen. Kanske kan ha med sandstormen igår att göra. Nu blåser det friskt ute och jag har inte tid att skriva mer för jag ska springa upp på taket och toplesssola läääänge idag. Hela en och en halv timme är planen (det är det som är kvar av lunchen efter att vi haft möte och jag precis ätit klart lunchen)
Och en sak till.. jag har syndat.. stort.. hemskt..
Köpte mig 2 burkar för någon dag sen. Ja, jag har dille på de där jävla plåtburkarna med fina mönster. Gamla som nua, kul som tråkiga. Hahaha! Skönt att ha biktat sig!

Nu njuta i solen!
Kramar om en massa på er hemma//Elinen
 
Ps: Tack Mu för all pepp ds.
Ps2: Golligocken is back in town!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0