Det man inte dör av, gör en starkare

Ligger i T's soffa med en riskidde på magen och täcket över det. Varmt och gott!! T jobbar och jag har vart på min första B o K pass. Blandade känslor inom olika områden. Slutsatsen är iallafall träningsvärken i morgon. Jävulskt kul var det också .. men.. vi får väl se. Inte säker på att det är min grej längre, bara sådär.. Låter det vara så kort och enkelt! Till en början... iallafall...
Har hunnit med Kopparbergsmarknaden, gå runt halva stan, bowla, och massa mer.. Nu ska jag somna till CIA. Lovely!
Lite bilder bara ;)

Kramar om //Elinen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Paddling är sporten för dig!!!! ;)

2012-10-01 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0