en inte helt vanlig tisdag kräver nya önskningar

Jag önskar mig ett paintbollgevär! Japp!! Men tillhörande, gärna lite gamla så dom blivit svidande hårda, bollar i rosa helst. Varför? Självklart därför det skulle vara aldeles för riskabelt med en Elin med vanlig pistol. *dhöö* Ni förstår att här nere är klockan just nu 04.29 piiiip och jag är vaken. Jag ska inte åka hem idag och jag har inte några specialuppdrag. Alltså ringer min klockan inte förens om nu exakt 15 minuter. Varför är jag då vaken redan en vanlig tisdag som alltid annars blir så seeeg och lång och tråkig utan hjälp!? Jo! här kommer painbollgeväret in...
Klockan 12 snubblar det in ett gäng med tjänsteresenärskarlar som vart ut och tagit "sista kvällen med grabbarna ölarna" ge er! ni är patetiska. har känt varandra 3veckor och beter er som 17åringar som hamnat på en plats där man får köpa öl från 15år.. Dom bor i vårt tält till hemresa för vi har några puppor lediga. Det är lyx för alla att få bo själv och så fint som vi har det så det unnar jag dem gärna. Mer än gärna faktisk..
MEN att sen typ riva halva tältet, tappa bort telefonen som står på larm på högsta volym klockan halv 4 på morgonen och dessutom ha en manlig sovkamrat i tälten (svensk bör tilläggas för det är viktigt) ÄR F*N INTE OKEJ!!!Jag är ledsen, men det finns inte minsta antydan till respekt i det dom lyckades med i morse. Och då jag, arg som ett bi efter 10 minuters försökande till att äntligen få somna om, ligger och tänker ut hur jag skulle kunna göra deras liv liiite värre så kom min idé. Den är inte så hämnlystern, men har en klar poäng. Jag vill helt enkelt kunna kliva ur min puppa, ladda geväret (som gärna får se flachigt ut) och ger dom en omgång. Jag kan bjuda på att dessutom bara ha militärens gröna och sporttopp på mig. Det ger en lite klarare minnesbild skulle jag tro! Skotten skulle alltså avlossas på för nära håll då tälten inte är så stora och inte gjorda för paintbollkrig. Det skulle svida extra både pga avståndet och dom lite hårdare gamla bollarna. Avslutet är de rosa fläckar som dom dagen igenom kommer att bära på sina kläder. Och därefter antagligen inte gå bort i tvätten.. Veckan efter (minst) kommer det finnas fina, sköna blåmärken.
Hejdåpressent, från mig till dom <3
Skulle till och med kunna tänka mig åka ut på äckelskjutbanan för första gången här nere för att ställa in den. Det du chefen!!
 
Annars då? Ja.. låte se.
Stjärnorna lyser fint på hela himlen. En riktigt fin natt. Inte lika kallt idag tror jag om det inte är jag som kokar.. Jag är hitintills förvånandsvärt pigg. BB åker hem idag. Fortfarande förkyld *suck* Jag har syndat med att inte sätta upp håret än och kallusen bjuder på morgonfrilla delux. I like!
Nu mina damer och herrar ska jag ta mig in på förrådet och säga hej då och lugna chefen så hon inte tror jag försovigt mig och måste irra runt som en vilsen höna av stress.. tragiskt. OCH sant!
 
Hoppas eran tisdag blir kanoners kanon ;)
Kramar om//Elinen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0