Fick mersmak på bilderna:

Kör lite mer gamla bilder :
Underbart! Och ser ni, jag har nagerlack på tånaglarna!! historiskt..
saaaaknar..
Det var bra tider då när man firade fredagar med tårta vill jag minnas <3
Jag var inte nöjd då, men jag ska dit igen och längre
mot oändligheten och viiiiidareee..
Jag har alltid å kul med er (björn inräknat då vi är en trio) <3
En leende trasig själ med världens bästa riktiga vänner!
igen?! snälla........ ..
Gooooa goa vän <3
hahahah!
bus <3
<3 bästa bästa bästa!
Läääänge sedan..
Det är tur du knäppar loss med mig lillebror. Ska snart se om min andra bror med kan den här delen i livet ;)
 
Nej nu har jag "längtat hem" så jag klara mig för idag.
God natt med er! Och trevlig fredag!!!
Kraam//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mys med bilder, de gör en så glad och man minns verkligen saker som varit bra i livet!! Man saknar saker men man inser att en del saker ej kommer tillbaka och vissa har man alltid kvar <3 kände knappt igen mig på den bilden, dit ska ja, smal!!! :)

Svar: Jag saknar många saker.. många saker som jag aldrig kommer få tillbaka. Men å andra sidan, jag lever, så ska nog inte klaga :)Har alla underbara som vill vara kvar kvar <3
elinvonfisen.blogg.se

2012-09-22 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0