ger upp yttligare lite till..

"Antingen ska alla medarbetare berätta vart dom ska och vad dom ska göra eller så kan chefen lita på att medarbetaren jobbar med sitt när man inte är på förrådet."
 
Detta skrev jag ner idag efter att ha fått höra att jag gärna får berätta vart jag går om jag ska iväg och jobba och återigen delar hon på mig och Golligocken som jobbar och har kul ihop.
Om jag får en arbetsuppgift inom mitt område så jobbar jag på med det och går iväg, precis som alla andra utan att säga till, och gör det! Svårare än så är det inte. Men nu när jag gör som alla andra (plus jobbar) med att bara gå och iväg och jobba så får jag tillsägelse, direkt! Varför? Plus kommentaren: "vänta med am-jobben till efter nästa tisdag när S är tillbaka igen!" VARFÖR??? Så att skiten ska stå och skräpa här inne på området där det INTE får förvaras? Vad är det här????
 
Jag vill hem.. Jag är trött på att behandlas som skit!!!!!
Kramar om//Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0