Hihi

jag kan inte låta bli att åter igen spy galla över facebook. Så irriterad över att man kan bli så låst i ett enda kommunikationsmönster. För har jag alla mina vänners mejl tex? NEJ! så här nere är det facebook som gäller. Dock han jag knappt logga in i dag utan att det slog i från totalt. Kul....
Tur att jag är hemma snart och kan ringa som vanligt, se andra i ögonen och prata igen. Om så bara för en liten stund <3
 
Hur det ligger till här nere då?
Ja, idag vart jag bortprioriterad av min far. Han tyckte fåret Olle var viktigare som han skulle åka och spana in så jag vart inte det minsta intresant. Men jag fick prata liiite iallafall och det var ju snällt.
Förkylningen blir bara mer och mer påtaglig tyvärr. Snorar mer nu, deet slår lock i öronen, kliar i näsan så jag nyser, i öronen, gommen och ögonen såfort jag rör dem. Så det är lite krongligt att torka bort tårar, som jag får göra direkt när jag nysigt för tårkanaler har jag inga längre.. Haha! Synd att det ska behöva vara Affe-snuva över mig när jag äntligen ska hem och ha det bra. Känns inte som jag förtjänat det alls..
 
"Sometimes I get youSometimes I don't understandSometimes I love youSometimes it's you I can't stand
Sometimes I wanna hug youSometimes I wanna push you awayMost times I wanna kiss youOther times put you"
Så fin låt..
 
Idag har jag köpt sjalar, det var kul! Får se om mor blir nöjd med mina köp. Jag gillar dom iallafall! Sen behöver jag långt ifrån sådär många själv, är jag rädd. haha!
 
Nej trötthumor delux. Sova nu, hoppa morgonpromenaden tror jag och sova ut ordentligt i morgon med. Vill verkligen bli friskare tills jag åker planet hem..
 
Kramaar om en massa massa//Elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0