med luft under vingarna

Hoppade morgonpromenaden idag för jag tänkte att prioritera sömn ännu en dag nog är förkylnings-bra. Klockan glömde jag ställa om, men slog snabbt av den. Sen kom jag på att jag var tvungen att ställa om alarmet oxå. Det gjorde jag- i drömmen... -.- *suck* Men Golligockens larm ekade i hela tältet så efter andra gapandet insåg jag att min klocka nog borde ha ringt vid detta lag. Kollade efter och förstod vad som hade hänt. Det är kul vad man kan göra i sömen. Spännande helt klart!
Pappa berättade igår att dom ställt in minst en lampa i min lägenhet nu! Ska bli jättekul att komma dit, fast inget har hänt mer än blommor och lite garderobsfärg. Och anledningen till att inget har hänt är att jag vill själv!! Det är jag som bor där, vill inte att allt bara ska var klart och fint. Jag vill slita lite helt enkelt. Lära mig! Och det viktigaste i det hela är nog att jag vill se det växa fram, så att mina fantasier kan krocka med verkligheten i tid om det skulle bli för hemskt! ... nog för jag bollat sönder varje tanke 1000 gånger, så risken är inte allt för stor. Endå.. jag vill bygga min lilla värld. Min egen träkoja <3
Jaha, det är sådär 24 timmar tills jag hoppa sitta på ett flyg hem för att slå till med hela 2 veckors ledighet. Storslaget! Magnifikt! Uuuuuunderbart! Absolut det bästa på sisådär 8 veckor. mohahaha!
Nej, nu är klockan 08.00 *piiiip* dax att checka in på jobbet!
 
Kramar om//elinen
 
Ps: Den som pajjar denna dag är döööööödens!! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0