men ?! -.-

 
*gråter en skvätt*
Mitt förra inlägg om mitt älskade inrednings"problem" med lägenheten förvann.. Hittar det inte någonstans. Jag som till och med gillade det jag skrev och hade behövt det lite senare..
 
Kortfattat: Elinkaos eller färgkaos? Tydlig röd tråd! Mintgröna/korall"rosa" (nöjd?) luckor med matchande tapet till de vita lantliga träpanelen, funkar det riktigt? (Och då inte färgen utan med färger i allmänt till en vit panel)
Bykhyllevägg eller inte? Fristående eller fastsittande? Hur ska jag få ihop den "ihopflytande" ytan bakom tven med träfontväggen bäst?
Alla inredningssidor inspererar mig så mycket så jag blir stollig. Men en sak vet jag, det kommer inte bli vitt vitt vitt som är så mordernt nu. Inte svart svart svart heller. Det kommer bli min egen lilla träkoja. Ska jobba hårt för att trivas till tusen denna gången! Det ska bli mitt paradis så gott det går utan gräsmatta och privatliv ;) Hihi!
 
Nej nu får det vara nog! Jag har solat idag igen. Skööönt! Men nu är jag halvt död och ska ta min kropp mot tältet för en dusch och sen ev lite ordentlig kvällsmat. Eller så tar jag nott annat som kompleterar det hela..
 
O.A//Elinen
 
Bjuder på en gammal bild:
man kanske skulle skaffa sig en sån här goding endå..?! Och med man menar jag JAG!! så var vi klara på den punkten med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0