Nattprojekt

nattens projekt bestod för mig i att lasta av lastbilar med min vän hjullastaren utan att riva campen. projektet genomfördes mellan 1 och 4 på morgonen. såhär i efterhand så ser jag inge "efterlämningar" från nattens aktivitet och jag har en så länge inte hört något från någon (vilket hade vart innan jag äns öppnade ögonen annars) så summan av kademmuman borde då vara att jag skötte mig bra! hur som helst var det jätte kul att få ett sånt ansvar. massor med hjälp fick jag med av BB och Golligocken så jag känner mig helnöjd. Så jag ville krama sönder dem igår.. men det får jag ju inte. Så jag sa "tack!" en miljon gånger i stället. var från börjar meningen vi bara skulle lasta av men tydligen kom våra vänner och ville ha gods direkt. Chefen satte sig såklart på tvären och vi andra sa "vi är ju ändå vakna, köör!" vet inte om han ahde tänkt att dom skulle vända tillbaka tomma och komma dagen efter när vi andra hade sovmorgon och Nicke var själv? eller? hur som så skulle chefen inte ens ha vart med på natten utan sovit och vart på förrådet med N nu på morgonen innan vi andra var tillbaka. men kontrollbehovet var för stort där. och jag var mest orolig att han skulle säga han skulle ta mig uppgift. så jag är glad på den punkten men. det bästa i kråksången var att jag fick köra, att jag inte lämnade en trasig camp efter mig, att jag var glad över äventyret jag fick vara med om för första gången och att chefen hade vart både trevlig och j*vligt tillmötesgående om det hade vart snubbar med högre rang som skulle ha grejer igår. (skillnaden på folk och folk igen..)
 
Nu har jag iallafall haft sovmorgon och kunde inte ligga kvar längre. Måste lämna in rapporter, söka efter folk som har de sista pusselbitarna, kräva tillbaka min bil som jag tydligen inte skulle ha igår utan chefen ansåg sig ha ansvaret på.. Ja.. vad ska man säga. ny dag nya äventyr? eller nått sånt?!
 
Kramar om en massa på er fredagsmysare//Elinen
 
Ps: Jag är början till förkyld. jippi! så igår kökade jag all mat jag var sugen på och inatt prövade jag hela det tyska kökets frukost. I dag är det nya tag igen för funkade inte gårdagens matkoman för att vända detta får jag ta nästa steg ikväll: träna bort skiten!! ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0