så är det idag..

YES! Newbody säljer nu rosa sporttoppar. Jag bara måååååste ju ha ;) Haha! Bara för att...! Kan inte babyblå oxå bli en super-tjej-stämplad färg? Jag skulle kunna handla ett par hundra under ett år om det hjälper beslutet. Haha!
 
Fick reda på igår att våra vänner som inte har fast hemma kanske inte blir kvar. Det tog hårt måste jag säga.. Jag kommer hoppas in i det sista. Satan att det var tvunget att bli nått som inte var kul. Det kommer väl mera.. Men nej, jag tänker inte tycka illa om detta! Jag VILL ha det bättre och jag hoppas hur som att det i slutändan av detta år blir just lite bättre..
 
Kanotpolo grabbarna som är på VM i Polen just nu ser ut att göra grymt bra ifrån sig måste jag få säga. Blir glad när jag kan kika in på inlägg och läsa deras blogg. Vem blir INTE glad när man läser spännande bloggar med bilder och allt!!?
kanotpolosverige.blogspot.se
Bra skit det där med grabbblogg. Inga konstigheter, bara sport.. Haha!
 
Mer då? Eh.. jag vet inte. Jag tänker ta mig ut och sola nu för jag orkar inte vara vaken längre. Tog med BB på ett mördarintervall pass med kroppsskyddet. Eller snarare: Jag vart kissnödig som satan efter 200meter och det vara bara att pinna på. När jag började inse att det inte skulle sluta öka i panik så vart det bara en sak att göra: Pressa tiden! Kutade och gick och när vi pinnat i mål sa BB trött "jag som trodde det skulle bli ett lugnt och skönt pass". Men varför sa han inte det då? Jo, för han tyckte det var kul att jag för en gång skull drev på kutandet. Snällt.. eller nått. jag var ju bara kissnödig..
Sen i morse så tog jag en morgonpromenad och hamnade efter det på gymmet. Träningsvärk i magen sen jag körde stenhårt i måndags så jag tror på att magen får sig en omgång varje gång jag går med kroppsskyddet med. BRA! Hur som så är jag förbaskat trött nu och i natt ska jag upp kl 1 och leka med hjullastaren, så lite sömn nu och tidig säng ikväll är ett måste om jag inte ska riva hela svenska och finska delen av campen inatt. Vi har konstaterat att det nog inte är någon polis uppe då, men det lär synas i morgon om jag kört loss med hjullastaren endå så.,. bäst att göra det bra!
Sol och sova nu i minst en timme alltså.
Just ja, vi har haft en spya idag oxå. Hoppas på någon matförgiftning bara och att vi andra slipper *peppar peppar*
10 veckor kvar!

Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0