..slut på färg..

Haha, jaha så var denna dag förbi. J*vlans skönt måste jag få säga. Förmiddagen gick till att slipa av det sista på skivorna på kunddisken. Sen på med all stridsutrustning för att 106 kg tung ta sig ut på vägarna och äventyr. Hur mycket äventyr det nu kan bli och jag inte alls söker men.. Aja, det gick bra och allt gick så fort fast vi tog det lugnt och fick allt gjort :) Sen nyss hem och jag maskerade underdelen på disken och har nu spraymålat 1 av 3 stycken delar i projektet. Varför jag slutade. Ja, dels kurrade magen men den riktiga anledningen var att färgen tog slut. Jag behöver mer oc verkstaden har bommat igen. Dom ska äta grillat och mysa idag med TT. Vi är inte medbjudna. Säkert av många anledningar.. Antagligen mest för att vära chefer inte är vänner men oxå för att vi faktiskt är tråkiga förrådare.. Sanningen kan svida lite. Men det gör inget. Dom behöver med ha kul ensamma i balnd som alla :)
Nu ser jag kolckan redan är 18,03 här och om mindre än 30 minuter ska jag vara marchfärdig med kroppskydd för att ta mig ut på ännu en underbar tjockisrunda! Det går bra nu!! Sen ska det poppas popcorn och sen mysa ner mig i tältet efter duschen till någon Pod film, om det inte inträffar nått helt oväntat.. Vad nu det skulle vara?!
 
Skickar krya på er till mysfamiljen, hoppas du överlever till MU, grattis till Snabbfot och ja.. ha en fortsatt bra helg till er andra <3
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0