solig lördag

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ,12, 13, 14, 15, 16...
 
Facebook tar kåååål på mig! Allt går så j*vulskt sakta så att logga ut som tar minst 10 minuter bara det går fort i jämförelse. Vill ju inte sitta av så mycket tid utan bara kolla av världen lite och svara på lite mejl. Brukar gå på runt 30 minuter med lite slösurf. Idag tar det minst 1½ timme och då är jag inte ens klar.... *arg*
 
6 burken med norska pastej "baxad", antagligen blir det den sista om jag inte lyckas se någon på måndag det vill säga. Ska handla lite gåvor (på helvbeställningar) ikväll efter jobbet och sen i morgon blir det marknaden för att se hur mycket pengar jag kan slänga ut på sjalar. Och pruta har blivit ett naturligt inslag i denna värld. Jag gillar dom inte dom fjäskiga tölpar som stop! nu höll alla elaka fördommar och orkeslösa observationer på att smita iväg med mig där.. Jag gillar dom helt enkelt inte och prutar därför ner så mycket så jag tror dom hatar mig som kund, minst. Jag vet att dom ändå inte går back på försäljningen och att många andra blir totallurade, så jag lider inte! Tycker inte minsta synd om denna värld som i mina ögon bara blir sämre och sämre.
det blir väll världen i allmenhet antar jag..
 
Idag så är det datorer (med förhoppningsvis tillräckande batteri) och massa containerjobb som är på schemat. Får se vad jag orkar. Förkylningen däckade mig kl 8 igår efter att jag äntligen fått andning genom näsan i vågrätt läge. Mumsigt värre! Morgonpromenaden satt fint, fast jag ångrade den alla 200 första steg ihop med nys på nys på nys. Måste röra på mig och en dusch efter det och en bamsefrukost är nog det som behövs varje morgon. Bra start på alla sätt! Plus roliga berättelser om drömmar och gott sällskap, men det är ju bara plus!

Ha en kanonlördag alla där ute! Det ska jag ha!
Kramar om//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0