..som om allt vore perfekt..

Vet ni?... Jag är inte som du! Jag kommer aldrig bli och kommer aldrig vilja vara egentligen heller. Men tycker jag om dig så är du antagligen ett inslag i mitt liv som jag behöver och kommer att luta mig mot ibland. Jag antar att din åsikt och ditt sätt att se på saker ger mig perspektiv och att du har sidor som jag antingen behöver förstärka eller helt saknar. Jag vill alltså inte vara du, eller ta din stil. Jag är bara på jakt efter riktiga vänner och en version av mig själv som jag klarar av att leva med..
 
 
 
Mycket skön låt. Tack T <3
Ska för övrig på konsert med dessa skönspelare och T i december om jag minns rätt?! VARFÖR har jag förträngt det? Jag i mitt fullt planerade sinne.. hm.. Hjälp mig T!!!
 
Inatt har jag sovit från 7 på kvällen. Huvudvärk och totalt slut prövade jag en natt sovandes med hörselproppar för att se om sömnen vart bättre då. Sov gjorde jag iallafall. Om det var för propparna tvivlar jag dock djupt på. Men sömnen funka och det var det viktiga. Idag ska jag ringa en sväng till Mu. Hon skrev ett sms igår som jag missade helt med en söt bedjan på ett samtal. Illa av mig. Men får ta igen det på nått annat vis :)
Käkat shibata bröd nu på morgonen. Jag förstår inte att detta frukost bröd kan lamslå mig så. Ska nog göra mig ett försök att göra mina egna sånna med. Hur svårt kan det vara?! Ekonomiskt är det ju utan att ens räkna på det iallafall :P
Morgonpromenaden i morgonsolen denna morgon var behaglig. Långmjukisbrallorna och huvtröjan som kom med D-posten (för övrig en av de bästa postbolagen i världen) i går morse satt fin fint i den kalla morgonluften. Jag betvivlar att jag kommer bli kvitt denna j*vla förkylning här nere om jag inte börhjar klä mig mer. Det får helt enkelt bli värmetröja på mornar och sena kvällar, annars kyler jag ner mig och allt skiter sig i tillfrisknaden. Jag tror det är kylans fel. Japp! Tur att jag har så goa bra kläder hemma som kan värma mig totalt i kalla sverige (läs: teddyonepiece)
Frågan är ju vad som ska bli min målar-pysslar-galenskapilägenheten utstyrsel som jag inte ska frysa ihjäl i. Hm.. tåls att tänkas över..
 
Kramar om//Elinen
 
Ps: Hur brun tror du att jag kommer vara när jag kommer hem? I ärlighetens namn, brunare än en blekfis men inte synligt skadad.. hemskt men sant!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0