trött på detta, trodde jag skulle bli frisk nu

Nu är måttet rågat. Tror bestämt detta heter feber. F********N!! Fryser, huttrar, svättas floder, blir iskall. Jag vet inte hur jag ska bli av med skiten. All ac på detta ställe blåser kallt (25 grader) och att hålla sig från alla sånna ställen eller stänga av dem när man kommer till dem är smått omöjligt eller så kommer jag reta upp hela gruppen. Ingen annan än jag som reagerat såhär. Bara jag som är förkyld nu. .. Varför? Jag vill ju bara bli frisk!!
Har sovit 10 timmar 2 nätter på raken nu och ingen skillnad. Nyser så jag får träningsvärk i magen (bra!) och det killar konstant i nästippen och änvärre i halsen. Skulle kunna käka knäckebröd konstant!!! Snorig när jag lägger mig ner men klarar mig rätt bra när jag är lodrätt. Ja, vad ska jag hitta på?! Matlusten är noll med men det är ju bara att äta. Godissuget dock, fast jag är långt i från godisråtta numera, är ENORMT! Ja ja, skyller på att jag är kvinna, chokladbrist, hormoner.. eh.. ja ni vet. Inga ursäkter är ändå goda nog!
 
Dagarna tickar närmare och närmare hemgång. Jag har fått planera in mina dagar så jag ska hinna allt jag vill hinna med och tryckt in det som S behöver få info och se runt om det. I morgon är marknaden stängd så då ska vi ha en heldag bara jag och han.. *romantisk suck* Hahaha! Sen ska det handlas allt som jag vill ha med hem på lördag. Sovas och yoga, sola och träna mer på söndagen. Måndagen är det slutklämmen, väga in väskorna, sola och sen är det träning. På kvällen ska jag (hör och häpna) dricka äppelvin och ha filmmaraton för att kunna sova på planet hem sen. Det kommer vara smöökfullt tyvärr :/ Men jag får nog en fönsterplats och sover bort resan så går det nog bra endå!
Så, ja ni hör.. haha, inget jobb BARA NÖJEN! Så är väl era dagar varje dag så, japp, jag har gjort min drömbild så oxå idag. Jag vet att edenna kommer spricka TOTALT tusen gånger om. Men drömma kan man och hoppas får man. Jag gör båda!!
 
Nu är det dax för jobb igen!
Kram på er där hemma//Elinen
 
PS: Bästan lilla skitungen Tilda fyller år idag! Stora tjejen <3 ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0