Det blir inte mer party än såhär.

Grannarna gal med härligt full fördröjning till låtarna dom spelar som dom absolut inte kan. Dom borde faktiskt söka till Idol så dom fattar vad jag får står ut med ;) Men som allsång funkar allt. Jag jag tycker faktiskt det är mest j*vla charmigt. Lite avis är jag såklart oxå när dom super och skiter i morgondagen. Även för att min hals gör ont igen och Experitoxen inte verkar funka så bra som jag hoppas. Vill ju inte överdosera. Och vill träna i morgon. ANNARS kunde jag tagit mig ett stort j*kla glas vin och seta och lett i soffan här till en bra film. Istället ska jag ha ont och höra deras vackra stämmor. Haha! Som en gammal tant som är trött på de där ouppfostrade ungar. Välkomnar nu Macarena. Det går bra nu ;)
 
Jag förstår inte varför du får mig le. Varför ditt barnsliga kaxiga svar får mig le och undra vem f*n du är att ha en åsikt i mitt liv. Men så länge du håller dig på den där armlängdens avstånd och bara får mig glad så ska jag nog vara just bara glad. För mer än så blir det inte...
 
Dansar du?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0