Hur härligt som helst!

 
 
Denna ska jag skriva ner på min "to do" lista. Dansa, vara täckt i färg och bara flumma runt, låter som ett perfekt ställe för mig!
 
 
 
 
 
Denna är ju bara för att jag var korkad och hoppa bungy, då är detta ingenting. Sån känsla! Och så bra gjord!
 
 

Denna är ju bra härlig, men i mitt tycke för de som är lite tröttare på livet eller inte har blivit gamla och sköra. Men oxå denna är otroligt bra gjord. Sommar känslor!
 
 
 
Och den sista härlig filmen. Den kan ju inte vara omöjlig. Dom ser ut att ha så fantastiskt roligt. Även detta en sak som jag inte skulle tveka på att göra med ett gäng. Vem har inte drömt om en sån här "team-bilding" övning? Jag har iallafall!!!!
 
Ta er tid att titta på dessa, dom är helt fantastiska alla var för sig. Men om ni inte vill så rekomenderar jag första och sista. Jag blir toksugen på LERBAD! Hahaha!
Sommar sommar här kommer jag!!
 

Kommentarer
Postat av: Björn

Det var de bästa med Thailand ju, släppa alla tyglar och bara lita på en rostig kran och några remmar ;) haha!!

Svar: Haha! I din värld det bästa. Jag hade ju bara lovat att hoppa för att få med dig ;) Visst är jag stolt att jag gjorde det. Men inte hade jag valt det om du inte "krävde" det! Toka :D
elinvonfisen.blogg.se

2013-04-16 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0