Lite söndag idag

Tänk vilken höjdarlåt som är gjord innan man ens var född. Är det inte då man har lyckats som artist, när man gör odödliga låtar?! Den är iallafall mäktig. Han har blivit gammal som vi övriga dödliga ;)
Måste titta på den här filmen en dag, vilken det nu var som inhöll den här låten.
 
Ha, yttligare en vecka har gått. Jag har fått mycket gjort och sakta men säkert bygger jag mina dagar. I morgon ska jag vägas in igen efter säkert 2 månader. Jag betvivlar det hänt ett j*vla smack.. Men jag hoppas. Jag har slitit. Men kan trilla dit hårt på maten, fast det inte har vart så groteskt illa där heller egnetligen. Men i morgon blir det att lägga korten på bordet!
Kanoten står nere i förrådet och väntar på att få sig lite kärlek med sandpapper och nytt mtrl. Den behöver det. I onsdags på träningen så han jag inte paddla en kvart ens innan det var mer än halva kanoten fyld med vatten. Stackars den.. Men nu snart så ska den få sig lite nytt mtrl så den kan klara Essen. Hoppas den hinner bli klar till då..
Innebandycup med jobbet har spelats och jag har tränat bra hela veckan. Var förstörd måndag tisdag men så går det när man inte kört Box å kick på över en månad och drar igång och ger allt på ett mördarpass. Denna vecka ska jag försöka lägga in mer kondition, det vill säga fettförbränning med promenader. Tidiga. Sköna. Behövs!
Tänkte köra igång direkt i morgon bitti med en promenad och sen lite gym på jobbet innan dagens arbete drar igång. Behöver gå och sova nu då! har aldeles för mycket att skriva... Det Är på tal att dra till banken och låna till en bil. Stackars bilen min behöver lite pension nu snart. Så en kanot kanske?! Jag vet inte.. Får helt enkelt se hur mycket bök det blir med att kolla runt på banker med ränta och trök (äckliga vuxenpoäng) Ser fram emot att lägga lite tid på att runt och provköra bilar. Blir det en ny volvo kanske? en gång volvo alltid volvo?! Jag klurar vidare.. Just nu ligger inte energin på det..
 
Å det ja, bröllopsklänning! Jag måste hitta klänningen till det där. MÅSTE!!! Jag vet vad jag söker, det gäller bara att hitta den där perfekta. Jag får lite hjälp här och där, men har inte riktigt vågat slå till än. Dom är ju inte helt perfekta. Och hoppas inte sticka ut för mycket i den när jag väl hittat den. Och frissan måste jag till. Sugen som satan på att "trolla" lite med mitt hår. Vore jätte kul! (tjejigt och bra)
Gillar mina lite tjejiga sidor.. oftast

På lördag är det vilodag delux. Jag ska till Ulla-bulla med brudarna. Ingen kan vara nöjdare än JAG!! (tjej) Hahah.. Aja, detta var inte så mycket tänk men en sak kan jag säga er:
Jag är så trött på folk!!! Hur svårt ska det vara? Ingen är perfekt!! Jag slog av omvärlden idag i 2 timmar och hoppade in i min egen värld. Visst är den lite dyster bitvis men omvärlden var katastrof så då var det bättre där ;)
 
Nu får det vara nog! Ska hoppa in i duschen och sen ska jag sova så jävla skönt så det finns inte! För DET är jag värld!
 
Kramar om//Elinen
 
PS: Jag har fått roliga bäbisbesked. Mu har vart grym plus fyllt år och jag har fått/snott massa kramar denna vecka! Tack <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0