must be the reason why i'm king of my castle

Något sliten hjälte. Från en oplanerad helg till en toppen helg! Vet inte hur den inte skulle blivit det, men det bör endå poängteras. Det är många fel på mig just nu, men det största var nog hur snett det vart på 3 groggar igår. Det var bara dom.. Det är nått konstigt här! Men hur som helst, toppen!
Jag har fått upp min spegelvägg i hallen. Den känns större och det gillas. som flickan saaaa (aningen skadad?) Sen bar det av mot Stockholm och Decathlon efter en bil med en kepssnubbe (a?), förare och en glad J. Det vart en fin ny jacka till mig (paddeljacka), tröja, neoprenshorts, gummiband och ett par cykelbyxor till S. Nöjd idiot kom alltså ut därifrån något fattigare ;) Sen brassade jag tillbaka solo på Stockholmsvägarna mot en grillkväll med 3 minst sagt trevliga snubbar i en stuga på landet. Hade velat spela in diskussionerna som var den här kvällen oså ni kunde förstå mig lite bättre. Men det hade nog inte hjälpt. Det var jävligt kul helt enkelt! Från en kväll i soffan eller på landet hamnade jag alltså på landet i Stokcholm. Vem kan klaga?
Idag brassade jag hem och bytte bil med mamma igen. Tillbaka till 745 efter att glidit i en soffa som man kör med höga växlar. Betalade för soppan och fick med mig ett fång Blommor som jag efter att skrivit här ska planera. Tog en rekordtid hem med mitt slitna vrålåk och sen var det bara byta om och skynda mig iväg på årets första inlinesåk. Det är sjukt vad otränad jag var, jag tänker inte säga mer än så. Det var pinsamt! Så bara påt igen. I morgon? Haha, känner mig lite speedad. Ska nog ta dom första penseldragen på plankan på golvet idag med. Se om det blir som jag vill och se om jag vågar stryka på på väggen efter det. Spänningen är oooooliidliig!!!!
Men om det ska hinnas nått mer idag så lär jag dra igång nu. Mamma kommer om någon timme och ska lämna nått jag har glömt där. Får se vad det är för spännande..
Nej men ha det fint där ute i cyberrymden!!
Kramar om//Elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0