o_O

Spänt fast kökssoffan på släpkärran och ställt in den i ladan för natten. Tog bort all spik och det gamla tyget innan. Får se hur mycket jobb det blir med det där locket bara. Hoppas inte den blir alldeles för låg för bordet bara. Men det får jag ta när det kommer...
I övrigt är jag snorig. Det är väl självaste om jag ska gå och bli sjuk nu. Det hade jag ju inte tid med överhuvetaget. Så i morgon är jag frisk igen!
Antingen bjuder första maj på kanotslipning eller så blir det måla och dona vidare i lägenheten. Det vore härligt. Frisk å glad! Plantera jordgubbsplantor oxå!

När det blir mörkt ska det skickas upp kinalyktor i skyn. För dig och mig..
Kramar om//Elinen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0