åter i Sverige

Nu hem och se om blommorna lever ;)

Jag har tydligen fattat lite fel. Jag laddar ju hemresan för att fortsätta mot mitt vikt-mål. Så säger chauffören att nu är det eftersäsong. Och det innebär att man får äta 4 mål om dagen om man vill, knubba på sig och såklart fortsätta träna och bygga muskler. Ända fram till FEBRUARI! ! Suck.. Ha ha! Dom kan köra på den. Jag ska börja ett sundare liv jag och träna vidare, för- och eftersäsong. Hitta riktig lyxmat i nya former och plåga er vidare med livets stora frågor och mitt knäppa skalle-snurr.

Världen snurrar vidare och snart ska jag vara helt redo att springa med allt på heltid. Hemma <3

Puss å kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0