Aug. 29, 2013

jaga/jagas? hoppa/vända?

Blir man blixtförälskad i min ålder? Eller är svaret på mina frågor att jag bara tänker för mycket? Är svaret det sista så ser jag med glädje fram emot att berätta för alla att jag bara kan vara er vän, för i gestalt av nått annat slutar jag funka..

Ett lexikon hjälper inte mot mig, för jag förstår inte ens själv.. Trygghet, vad är det? Här struntar vi i sånt. Tur jag kan krypa ner i soffan bredvid Mu och känna mig hemma iallafall på det planet. Avslappnad, älskad och förstådd. Inget spel, inget krav, behöver inte tänkas efter. Ärlighet och samhörighet i en enkel form..
Om du ändå vore karl Baby <3


Kommentarer
Postat av: Macke me skägget:)

Förälskelse och kärlek är väldigt olika... Ja tror lätt på blixtförälskelse men absolut inte på kärlek vid första ögonkastet...

2013-08-29 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0