Boga.. jag är tillbaka!

Det är så det är. Ligger dock bara i Jennys soffa och rör inte en fena, men endå.. jag är här igen. Traditionen är inte bryten.. än.. Just nu är det mest pinsamt. Jag har nog gjort det pinsammaste någonsin. Men nu släpper jag det och skiter det sig är det så. Jag bryr mig inte, för jag tyckte det var smart. Det är nog reaktionen av det "vuxna" jag försökte med som gör att det känns så illa. Bemötandet. Ja ja.. nu är det så. Jag ska nog blunda en stund och sen sminka mig. Ner på rodden en sväng och sen hit och chilla kvällen lång tills Bröschan kommer och hämtar mig för att natta mig i min säng i Kära Kopega.
Hoppas ni får en toppenhelg! Jag ska sova och göra Gyllenetider och sen sova mer innan det blir Grönan på söndag. Önskar mig mer sömn och en snäll kropp :)

Kramar om//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0