det är inte så svårt att se...

men även om du stod helt naken framför mig, skulle jag ha svårt att tro dig...

..kanske om du sprang runt halva stan så, men det är att gå till överdrift. Till och med för att vara jag ;)

Allt jag behöver är tid och har du inte det blandat med lite respekt och nyfikenhet, då är jag inte tjejen för dig. Vilket kan vara jävligt bra det med, för dom som går från mig hittar sin kärlek strax därpå. Var enda av dem.. Varje gång.

Men naken? Nykter? Nej ta det lugnt.. jag ska absolut ingenstans (tråkigt nog) och du, du hittar henne snart.

Kramar om//E

Kommentarer
Postat av: Björn

Tänk om både du och jag har det där ärliga som får killarna att tänka till men att de inte inser att det är mot oss som de ska vara så utan det fungerar på nästa då de tänker till från början, för känner igen mig sjuk mycket i det du skriver Kerstin!!

2013-08-08 @ 17:53:19
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0