Det är mörkt..

..och jag är inte rädd. Golligocken sitter i soffan och tittar på netflix och skrattar så han tjuter. Hur gärna han än vill att jag låter bli att kalla honom det så är han ändå knäpp.. Lite lagom, som är bara bra. Nej för han är inte trött... efter att kört 99,6 mil idag. Klappträ!! ;) Jag är död, efter 5mil och 8timmars arbete och 1timma gym..

Tänk om någon skulle dö i min närhet.. Fick en hemsk känsla i kroppen efter ett sms idag. Alla mina vänner borde ha anmälningsplikt till mig. Alla i min omgivning..
För för mig är döden lika med en krossad Elin. Bryr jag mig om dig är jag inte jag om något skulle hända... Jag har vart med om mycket död bland mina älskade och jag (som alla andra såklart!) vill slippa. Önskar slippa. Ber högt om att inte behöva vara med om det på länge.. Har haftmin beskärda del.. Vill inte ha ännu en plats att gå till för att få träffa den jag vill prata med.
Skadad är jag. Men jag är den jag är, på grund av er alla. På jord som i himel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0