musik-on, världen-off

I ain’t got time for you baby, either you’re mine or you’re not
Make up your mind sweet baby, right here, right now’s all we got
 
Det går på repit. Om och om och om igen. Det är party, det är sanna ord, det är strul och det svänger. Ger mig energi och Får mig tänka. Det är typ lika illa på fronten "vanlig Elin" idag som igår. Det är som att viljan att vara jag släpar mig fram fast inget egentligen orkar hålla ihop mig. Men idag ska jag hänga på Björn. Japp, hon får skicka hem mig om jag blir för mycket pain. Det har jag gjort klart för henne redan! Det finns ingen Maxgräns när jag kommer igång, men jag hittar inte startknappen. Men ord kan göra så ont, fortfarande. Man kan aldrig förstå någon om man inte ger den en chans att lära känna. Men vart går gränsen. För ont och guppit är det. Jag har blivit vuxen. Finns inga långa sträckor med rosa måln och den perfekta killen som bara är sådär som man bara kan drömma. Nej, det handlar om kommunikation och tillit, kemi och samspel. Det handlar inte om att hångla i soffan en kväll utan att hitta någon att leva med. Resten av sitt liv.
Det är ett högt spel, och jag spelar! Hårt mot hårt, hur ont det än gör. För just precis här finns inget för mig.. Ut och vara jag, för det är det den får. Spelar upp mina kort och sen är det bara att se vad som sker.. FÄRGFEMMA
Nu sista biten av frukosten och sen vidare mot nya äventyr..
Sista dagarna på semestern..
 
It don’t mean a thing if I give you my heart
If you tear it apart, no, uh, uh, ah, oh
It don’t mean a thing if I ain’t in your eyes
Papa that ain’t gonna fly, no, uh, uh, ah, oh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0